JUMPPARTY i JumpYard - Den sejeste fødselsdagsfest i København!
Er det tid til at arrangere en fødselsdagsfest? Så tjek lige JumpParty i JumpYard Field’s! Lad børnene hoppe på trampolinerne, dyste i X-parken, spille vilde dodgeballkampe eller se om de kan komme til tops på vores klatrevægge. Vi danner rammerne for den perfekte børnefødselsdag, både for de voksne som vil slippe for underholdningen og rengøringen og nyde en kop kaffe imens. Du får dit eget festrum, pizza, drikkelse og en overraskelse til fødselsdagsbarnet. Book en tempofyldt fødselsdagsfest i JumpYard, den fedeste trampolinpark i København, som børnene helt sikkert vil elske!
Vælg mellem flere sjove festpakker
FESTPAKKE MINI
Man-tors: 159 kr/barn.
Fre-søn*: 189 kr/barn.
Cirka 1 time og 40 minutter.
- 1 times entré til parken
- JumpSocks (hoppesokker)
- Festrum (40 min.)
- Drikkelse
Mad og gave er ikke inkluderet i denne pakke.
FESTPAKKE MIDI
Man-tors: 189 kr/barn.
Fre-søn*: 219 kr/barn.
Cirka 1 time og 40 minutter.
- 1 times entré til parken
- JumpSocks (hoppesokker)
- Festrum (40 min.)
- Pizza
- Drikkelse
- Gave til fødselaren
FESTPAKKE MAXI
Man-tors: 370 kr/barn.
Fre-søn*: 400 kr/barn.
Cirka 1 time og 40 minutter.
- 1 times entré til parken
- Vært i 1 time*
- JumpSocks (hoppesokker)
- Festrum (til hele festen)
- Pizza
- Saft
- Slush ice
- Donuts
- Gave til alle deltagere
Ekstra PARTY aktivitet PÅ DIN JUMPYARD FØDSELSDAGSFEST
Tilføj ved at skrive en mail til fields@jumpyard.dk
Ekstra PARTY snacks, drikkevarer og slik
Tilføj under ”Ekstra produkter” i bookingen.
JUMPPARTY FAQ - JumpYard FIELD'S Fødselsdagsfest
Samling i receptionen cirka 20 minutter før festen begynder, for at tjekke alle festdeltagere ind, give armbånd og JumpSocks. Vi dobbelttjekker samtidig mad og allergier.
Vi går sammen ind, hvor I får mulighed for at opbevare jeres ejendele, indtil jeres festrum er ledigt. JumpYard er ikke ansvarlig for værdigenstande, så lås dem inde i vores skabe.
Her vil I også få vores sikkerhedsregler og introduktion til parken.
Sammen med værten går vi mod trampolinerne og når jeres 60 minutter går igang, er der fri leg. Værten vil ikke være i parken, men vi har andet personale, som gerne hjælper, hvis der er behov for det.
Efter 60 minutters hop melder vi i højtaleren, at det er tid til at rykke mod festrummet.
I får tildelt et rum som I har adgang til i ca. 40 minutter og der vil være mad/drikkelse efter bestilling. Værterne vil stå til rådighed for jer i festafdelingen eller i parkens reception, hvis du mangler noget eller ønsker mere mad/drikkelse.
Eksempel på fest booket til kl. 13.00. Forvent omkring 2 timer fra aflevering til afhentning.
Samling: kl. 12.40,
Hoppe: kl. 13.00-14.00,
Festlokale: kl. 14.00-14.40,
Farvel og på gensyn: kl. 14.40.
Vi ved ikke hvor mange der kommer til festen. Hvordan skal vi booke?
Du booker og betaler for lige så mange, du inviterer til festen. Skulle antallet ændre sig, kan vi nedjustere bookingen, senest 2 dage før festen. Skulle I blive færre på dagen end der er betalt for, kompenserer vi med fribilletter, som kan benyttes i parken en anden gang. I betaler dog for min. 6 personer.
Skal du betale med det samme ved bestilling?
Ja, du skal betale for festen direkte ved booking. Rettelser og ændringer modtages gerne inden festen, men kan også klares på festdagen. Bliver I færre, vil beløbet blive refunderet (besked om dette skal gives senest 2 dage før festen) og bliver I flere, betaler I det resterende beløb i receptionen.
Kan du aflyse en fest?
I kan aflyse festen indtil 7 dage før. Er I forhindrede, eller ramt af sygdom, når der er mindre end 7 dage tilbage, hjælper vi dig med at ombooke festen til en ny dag og tid.
Hvornår hopper/spiser jeg, når jeg har booket en 2-timers fest?
En 2-timers fest starter med 2 timer i aktivitetsområdet. Når hoppetiden er slut, starter din tid i festrum.
Eksempel på en 2-timers fest booket kl. 12.00:
Mød kl. 11.40 i receptionen, hoppetid i parken kl. 12.00-14.00, tid i festrum kl. 14.00-14.40.
Vi vil gerne ændre pakker til festen, tilføje is/slik eller slette noget. Hvordan gør vi?
Send os en mail senest 2 dage før, så noterer vi det i bookingen og vender tilbage til jer. Vi er fleksible og løser ofte ønsker om ændringer i sidste øjeblik!
Vi bliver færre end 6 deltagere. Hvordan gør vi så?
Det er muligt at holde en fest for mindre end 6 personer, men I betaler altid for mindst 6 personer. Book en fest for 6 personer og lad os vide, hvor mange I bliver.
Hvad er aldersgrænsen, der gælder til festen?
Det er samme aldersgrænse ved fester som ved almindelig hoppetid. Se vores FAQ.
Vi har en lille søskende, som ikke er fyldt 2 år endnu. Kan det være en del af festen?
De små søskende kan være med til festen, men må desværre ikke hoppe i parken, da vi har en aldersgrænse på 2 år.
Holder I fest for mindre børn, anbefaler vi altid at have nogle voksne med, som også skal hoppe.
*Hvilke priser gælder i skoleferier og på helligdage?
Fre-søn, skoleferier og på helligdage gælder vores weekendpriser.
*Hvordan fungerer det, hvis du booker en festvært?
Festværten vil være sammen med jer inde i trampolinparken i hele timen og hjælpe jer med aktiviteter og lege. Hvis du booker en festvært til en to-timers fest, vil festværten være sammen med dig i 1 time i parken og derefter i festlokalet.
* Helligdage og skoleferier er inkluderet i weekendpriserne.
Det er muligt at medbringe egen kage eller en pose slik, medbring i sådanne tilfælde egne tallerkener og bestik. Konfettirør, samt levende lys på kagen er ikke tilladt, grundet brandalarmer.
Bemærk, at du desværre ikke kan medbringe din egen mad eller chips, popcorn eller lignende til festen. Samt at alkohol ikke er tilladt at indtage i JumpYard.
Hvis nogle af gæsterne bliver syge eller på anden måde forhindret, kan vi justere bookingen senest 2 dage før festen. Færre gæster på dagen, vil blive kompenseret med fribilletter. I kan aflyse festen indtil 7 dage før afviklingsdato.
Download en fin festinvitation her. Du kan selv udfylde og gemme PDF’en (A4).