Fødselsdagsfest i JumpYard i Field's

Fest i JumpYard - Den sejeste fødselsdagsfest i København!

Er det tid til at arrangere en fødselsdagsfest? Så tjek lige JumpYards festpakker! Lad børnene hoppe på trampolinerne, dyste i X-park eller spille vilde dodgeballkampe. Dette er den oplagte børnefødselsdag for dig, der gerne vil undgå rengøring og planlægning og bare læne dig tilbage med en god kop kaffe. Du får dit eget festlige selskabslokale, pizza, drinks og en overraskelse til fødselsdagsbarnet. Book en tempofyldt børnefødselsdag i den fedeste trampolinpark i København, som børnene helt sikkert vil elske!

Vores professionelle personale er naturligvis altid lige ved hånden i lokalerne. Hvis du vil, kan du altid booke en vært til festen.

Man – tors: 170 kr/barn.
Fre – søn*: 200 kr/barn.

Cirka 1 time og 40 minutter.

  • 1 times trampolinspring.
  • Hoppestrømper.
  • Festrum (40 min).
  • Pizza.
  • Drikke.
  • Gavepose til festbarnet.

Man – tors: 135 kr/barn.
Fre – søn*: 170 kr/barn.

Cirka 1 time og 40 minutter.

  • 1 times trampolinspring.
  • Hoppestrømper.
  • Festrum (40 min).
  • Drikke.

Mad er ikke inkluderet i denne pakke.

Ekstra aktivitet
(Tilføj i trinnet "Ekstra produkter")

Ekstra snacks, drikkevarer og slik
(Tilføj i trinet "Ekstra produkter")

FAQ - Børnefest

Samling i receptionen cirka 20 minutter før festen begynder for tjekke alle festdeltagere ind, give armbånd og JumpSocks. Vi dobbelttjekker samtidig mad og allergier. 

Vi går sammen ind i festafdelingen, hvor I får mulighed for at opbevare jeres egendele, indtil jeres festlokale er ledigt. JumpYard er ikke ansvarlig for dine værdigenstande, så lås dem inde i vores skabe!
Her vil I også få vores sikkerhedsregler og introduktion til parken. 

Sammen med festværten går vi mod parken og når jeres 60 minutter går igang, er der fri leg i parken. (festværter vil ikke være inde i parken, men vi har andet personale der, som gerne hjælper jer, hvis I har behov for det).

Efter 60 minutters hop melder vi i højtaleren, at det er tid til at rykke mod festafdelingen. Samme vej som I kom ind.

I får tildelt et lokale som I har adgang til i ca. 40 minutter og der vil være mad/drikke efter bestilling. Festværterne vil stå til rådighed for jer i festafdelingen eller i parkens reception, hvis du mangler noget eller ønsker flere mad/drikkevarer.

Eksempel (fest booket kl. 13.00). Tæl omkring 2 timer fra aflevering til afhentning.

Samling: 12.40,
Hoppe: 13.00-14.00,
Festlokale: 14.00-14.40.
Farvel og tak for denne gang : 14.40. 

Vi ved ikke, hvor mange der kommer til festen, så hvordan skal vi booke?
Du booker og betaler for lige så mange, du inviterer til festen. Skulle antallet ændre sig, kan vi nedjustere bookingen, senest 2 dage før festen. Skulle I blive færre på dagen end der er betalt for, kompenserer vi med fribilletter, som kan benyttes i parken en anden gang. I betaler dog for min 6 personer. 

Vi vil være flere/færre til festen, end vi booker til. Behøver vi at annoncere dette?
Ændringer på <5 personer behøver I ikke at give besked om på forhånd. Det kan vi som regel klare på dagen. Skulle I derimod være mere/mindre end 5, så send os en mail 2 dage før, så justerer vi bookingen til det korrekte antal.

Skal du betale med det samme ved bestilling?
Ja, du skal betale for festen direkte ved booking. Rettelser og ændringer modtages gerne inden festen, men kan også klares på festdagen. Bliver I færre, vil beløb blive refunderet (besked om dette skal gives senest 2 dage før festen) og bliver I flere, betaler I det resterende beløb i receptionen.

Kan du aflyse en fest?
I kan aflyse festen indtil 7 dage før. Er i forhindrede, eller ramt af sygdom, når der er mindre end 7 dage tilbage, hjælper vi dig med at ombooke festen til en ny dag og tid.

Vi vil gerne ændre pakker til festen, tilføje is/slik eller slette noget. Hvordan gør vi?
Send os en mail senest 2 dage før, så noterer vi det i bookingen og vender tilbage til jer. Vi er fleksible og løser ofte ønsker om ændringer i sidste øjeblik!

Vi bliver færre end 6 deltagere. Hvordan gør vi så?
Det er muligt at holde en fest for mindre end 6 personer, men I betaler altid for mindst 6 personer. Book en fest for 6 personer og lad os vide, hvor mange I bliver.

Hvad er aldersgrænsen, der gælder til festen?
Det er samme aldersgrænse ved fester som ved almindelig hopning. Se venligst FAQ.

Vi har en lille søskende, som ikke er fyldt 2 år endnu. Kan det være en del af festen?
De små søskende kan være med til festen, men må desværre ikke hoppe indenfor i parken, da vi har en aldersgrænse på 2 år.

Holder I fest for mindre børn, anbefaler vi altid at have nogle voksne med, som også skal hoppe! 

Download en fin festinvitation her. Du kan selv udfylde og gemme PDF’en (A4).

Betingelser

* Helligdage og skoleferier er inkluderet i weekendpriserne.

Det er muligt at medbringe egen kage eller en pose slik, medbring i sådanne tilfælde egne tallerkener og bestik. Levende lys på kagen er ikke tilladt, grundet brandalarmer.

Bemærk, at du desværre ikke kan medbringe din egen mad eller chips, popcorn eller lignende til festen. Samt at alkohol ikke er tilladt at indtage i JumpYard. 

Hvis nogle af gæsterne bliver syge eller på anden måde forhindret, kan vi justere bookingen seneste 2 dage før festen. Færre gæster på dagen, vil blive kompenseret med fribilletter.