No mess, no stress,

JUST PARTY

JumpParty kalas på JumpYard Barkarby

Hop, leg & tricks

Episk feststemning

Lækre tilbehør

Grin garanteret

Party Danmark Fields

Vælg din festpakke!

Sammensæt en børnefødselsdag, der passer lige til jer! Vælg mellem forskellige pakker – med eller uden mad, kage og ekstra aktiviteter.
Book din fødselsdag

JumpParty MINI

1 times hoppetid efterfulgt af 40 minutter i festlokale.

Mad er ikke inkluderet i MINI.

159 kr /person

Vælg MINI
  • 1 times entré til parken
  • JumpSocks (hoppesokker)
  • Festrum (til hele festen)
  • Drikkelse

JumpParty MIDI

Populært

1 times hoppetid efterfulgt af 40 minutter i festlokale.

189 kr /person

Vælg MIDI
  • 1 times entré til parken
  • JumpSocks (hoppesokker)
  • Festrum (til hele festen)
  • Pizza
  • Drikkelse
  • Gave til fødselaren

JumpParty MAXI

MAXAT!

1 times hoppetid efterfulgt af 40 minutter i festlokale.

370 kr KR /Per person

Vælg MAXI
  • 1 times entré til parken
  • Vært i 1 time*
  • JumpSocks (hoppesokker)
  • Festrum (til hele festen)
  • Pizza
  • Drikkelse
  • Slush ice
  • Donuts
  • Gave til alle deltagere

JumpParty MINI

1 times hoppetid efterfulgt af 40 minutter i festlokale.

Mad er ikke inkluderet i MINI.

189 kr /person

Vælg MINI
  • 1 times entré til parken
  • JumpSocks (hoppesokker)
  • Festrum (til hele festen)
  • Drikkelse

JumpParty MIDI

Populärt

1 times hoppetid efterfulgt af 40 minutter i festlokale.

219 kr /person

Vælg MIDI
  • 1 times entré til parken
  • JumpSocks (hoppesokker)
  • Festrum (til hele festen)
  • Pizza
  • Drikkelse
  • Gave til fødselaren

JumpParty MAXI

MAXAT!

1 times hoppetid efterfulgt af 40 minutter i festlokale.

400 kr /person

Vælg MAXI
  • 1 times entré til parken
  • Vært i 1 time*
  • JumpSocks (hoppesokker)
  • Festrum (til hele festen)
  • Pizza
  • Drikkelse
  • Slush ice
  • Donuts
  • Gave til alle deltagere

Opgrader fødselsdagen

Vil I have slush ice, vært, ekstra tid eller gaver til gæsterne? Her finder I tilvalgene, der gør fødselsdagen endnu bedre!

BOOK JUMPPARTY
HOP I EN AIR BAG I JUMPYARD FIELD’S

Extra Time

90 kr/pers

kalasvärd

Vært

400 kr/time

JumpYard icon

Extra gave

60 kr/pers

Slush rør

40 kr/pers

Lille Slush

25 kr/pers

cookie color kaka

Cookie

18 kr/pers

donut

Donut

15 kr/pers

Godis Ritya

Vegansk slikpose

20 kr/pers

Filur

Filur

16 kr/pers

JumpYard Gradient bakgrund

Fejr med fart og hop

JumpParty er børnefødselsdagen, der tager fejringen til nye højder – helt bogstaveligt! Her får fødselaren og vennerne lov til at hoppe rundt i vores trampolinpark, klatre på klatrevægge, dyste i ninjabanen, springe ud i bløde foam pits og prøve en masse andre sjove aktiviteter for børn!

Efter hoppetiden venter et festligt dækket bord, hvor I kan fylde energi på, åbne gaver og lege lege. Et JumpParty bliver en uforglemmelig oplevelse for børnene – og I forældre slipper for at tænke på planlægning eller oprydning – vi tager os af det hele!

Vi har endda forberedt en skabelon til fødselsdagsinvitationer, så det er bare at booke og byde børnene velkommen til den sejeste fødselsdag i København, Field’s!

JumpYard barkarby presentkort

JumpParty FAQ – JumpYard Field’s fødselsdagsfest

+ -

Samling i receptionen cirka 20 minutter før festen begynder, for at tjekke alle festdeltagere ind, give armbånd og JumpSocks. Vi dobbelttjekker samtidig mad og allergier.

Vi går sammen ind, hvor I får mulighed for at opbevare jeres ejendele, indtil jeres festrum er ledigt. JumpYard er ikke ansvarlig for værdigenstande, så lås dem inde i vores skabe.
Her vil I også få vores sikkerhedsregler og introduktion til parken.

Sammen med værten går vi mod trampolinerne og når jeres 60 minutter går igang, er der fri leg. Værten vil ikke være i parken, men vi har andet personale, som gerne hjælper, hvis der er behov for det.

Efter 60 minutters hop melder vi i højtaleren, at det er tid til at rykke mod festrummet.

I får tildelt et rum som I har adgang til i ca. 40 minutter og der vil være mad/drikkelse efter bestilling. Værterne vil stå til rådighed for jer i festafdelingen eller i parkens reception, hvis du mangler noget eller ønsker mere mad/drikkelse.

Eksempel på fest booket til kl. 13.00. Forvent omkring 2 timer fra aflevering til afhentning.

Samling: kl. 12.40,
Hoppe: kl. 13.00-14.00,
Festlokale: kl. 14.00-14.40,
Farvel og på gensyn: kl. 14.40.

+ -

Vi ved ikke hvor mange der kommer til festen. Hvordan skal vi booke?
Du booker og betaler for lige så mange, du inviterer til festen. Skulle antallet ændre sig, kan vi nedjustere bookingen, senest 2 dage før festen. Skulle I blive færre på dagen end der er betalt for, kompenserer vi med fribilletter, som kan benyttes i parken en anden gang. I betaler dog for min. 6 personer.

Skal du betale med det samme ved bestilling?
Ja, du skal betale for festen direkte ved booking. Rettelser og ændringer modtages gerne inden festen, men kan også klares på festdagen. Bliver I færre, vil beløbet blive refunderet (besked om dette skal gives senest 2 dage før festen) og bliver I flere, betaler I det resterende beløb i receptionen.

Kan du aflyse en fest?
I kan aflyse festen indtil 7 dage før. Er I forhindrede, eller ramt af sygdom, når der er mindre end 7 dage tilbage, hjælper vi dig med at ombooke festen til en ny dag og tid.

Hvornår hopper/spiser jeg, når jeg har booket en 2-timers fest?
En 2-timers fest starter med 2 timer i aktivitetsområdet. Når hoppetiden er slut, starter din tid i festrum.
Eksempel på en 2-timers fest booket kl. 12.00:
Mød kl. 11.40 i receptionen, hoppetid i parken kl. 12.00-14.00, tid i festrum kl. 14.00-14.40.

Vi vil gerne ændre pakker til festen, tilføje is/slik eller slette noget. Hvordan gør vi?
Send os en mail senest 2 dage før, så noterer vi det i bookingen og vender tilbage til jer. Vi er fleksible og løser ofte ønsker om ændringer i sidste øjeblik!

Vi bliver færre end 6 deltagere. Hvordan gør vi så?
Det er muligt at holde en fest for mindre end 6 personer, men I betaler altid for mindst 6 personer. Book en fest for 6 personer og lad os vide, hvor mange I bliver.

Hvad er aldersgrænsen, der gælder til festen?
Det er samme aldersgrænse ved fester som ved almindelig hoppetid. Se vores FAQ.

Vi har en lille søskende, som ikke er fyldt 2 år endnu. Kan det være en del af festen?
De små søskende kan være med til festen, men må desværre ikke hoppe i parken, da vi har en aldersgrænse på 2 år.

Holder I fest for mindre børn, anbefaler vi altid at have nogle voksne med, som også skal hoppe.

*Hvilke priser gælder i skoleferier og på helligdage?
Fre-søn, skoleferier og på helligdage gælder vores weekendpriser.

*Hvordan fungerer det, hvis du booker en festvært?

Festværten vil være sammen med jer inde i trampolinparken i hele timen og hjælpe jer med aktiviteter og lege. Hvis du booker en festvært til en to-timers fest, vil festværten være sammen med dig i 1 time i parken og derefter i festlokalet.

+ -

* Helligdage og skoleferier er inkluderet i weekendpriserne.

Det er muligt at medbringe egen kage eller en pose slik, medbring i sådanne tilfælde egne tallerkener og bestik. Konfettirør, samt levende lys på kagen er ikke tilladt, grundet brandalarmer.

Bemærk, at du desværre ikke kan medbringe din egen mad eller chips, popcorn eller lignende til festen. Samt at alkohol ikke er tilladt at indtage i JumpYard.

Hvis nogle af gæsterne bliver syge eller på anden måde forhindret, kan vi justere bookingen senest 2 dage før festen. Færre gæster på dagen, vil blive kompenseret med fribilletter. I kan aflyse festen indtil 7 dage før afviklingsdato.

+ -

Download en fin festinvitation her. Du kan selv udfylde og gemme PDF’en (A4).

Hvad synes andre om JumpParty?

"Dejligt sted! Perfekt til fester eller bare til at komme og hoppe lidt. Jeg kunne godt lide, at det var nemt at holde øje med alle, og at der var lidt diskotekstemning med alle lysene. Klatrevæggene var sjove. Venligt personale, der var hjælpsomme på alle måder. Fantastisk, simpelthen fantastisk."

Silvia Lila Bodin

"Holdt en fest for min 8-årige. Fantastisk service, hjælpsomt personale, alt fungerede godt :-)"

Gaga B

"Sikke en dejlig overraskelse for mine tvillinger, der fejrede deres fødselsdag på Jumpyard. De havde det så sjovt, og som deres mor kunne jeg bare læne mig tilbage og slappe af ❤️"

Linda Pira

"Fremragende service, tilgængelighed og assistance under hele festen."

Rewan Ghafour

"Fødselsdagsfest for vores søns 9-års fødselsdag! Kan varmt anbefales!"

Sofia Fernholm

"Vi holdt en fest for min datter, og det var fantastisk! Børnene havde det sjovt, personalet var meget hjælpsomme og tog sig godt af dem, og jeg kunne nyde en kop kaffe. Min datter var begejstret! Tak til alle medarbejdere hos Jumpyard!"

Nina Hovberg

"Glade børn efter en fest på dette sted! Værterne var gode til at hoppe rundt, opmærksomme, hjælpsomme og gjorde sig umage for at gøre alting super sjovt. Fantastisk!"

Ylva Ericsson

#jumpyardfields

Del din fødselsdag hos os med vores hashtag!

helena.falk

#jumpyard #jumpyardbarkarby #trampoline

5

marieserneholt

5

joakimlundell

@jumpyardnackaforum

12400

84

juliabergman_

@jumpyardhelsingborg

2938

41

hannaoeberg

@jumpyardkungsbacka

51

the_swedish_family

@jumpyardheroncity

2112

30

the_swedish_family

@jumpyardnackaforum

2936

75

annatrotte

#jumpyardbarkarby @jumpyardbarkarby

annatrotte

#jumpyardbarkarby #jumpyard @jumpyardbarkarby

141

57

annatrotte

#jumpyardbarkarby #hoppa #klättra

137

51

JumpParty kalas på JumpYard Barkarby

Book dit JumpParty

Fejr fødselsdagsfest i København

Er du klar til at give dit barn en fødselsdag fyldt med hop, grin og gode minder? Når du booker JumpParty, får du en nem totalløsning, som kan tilpasses jeres ønsker. På den måde passer JumpParty perfekt, uanset om du planlægger en fest for en 5-årig, en 10-års fødselsdag eller noget midt imellem!

Vores engagerede team sørger for, at alt kører, fra sikkerhedsgennemgang til servering og oprydning. Du kan læne dig tilbage og se børnene løbe, hoppe og grine sammen.

Giv dit barn en legendarisk fødselsdagsfest – book JumpParty hos JumpYard Field’s i dag!